مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-04اقتصادي

فارس من| گذشت 5 ماه از وعده رییسی به کارگران پارس جنوبی


در جریان دور دوم سفر استانی ریاست جمهوری به استان بوشهر و شهرستان عسلویه کارگران پارس جنوبی مطالباتی داشتند که پنج ماه از آن می گذرد و همچنان نیمه کاره مانده است.

-   احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تایید این خبر اظهار کرد: مدیران ارشد وزارت نفت با طرح اقماری دو به دو همه نیروهای پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی موافقت کردند.

اردیبهشت ماه: تعیین مهلت اجرای طرح اقماری دو به دو کارکنان تا خردادماه با گذشت دو ماه از این دستور، اردیبهشت 1401 در نشست هیات رییسه مجتمع گاز پارس جنوبی مصوب شد که منابع انسانی تا خردادماه طرح دو به دو تمام کارکنان پیمانکاری پشتیبانی و خدماتی را انجام دهد اما این مصوبه به صورت کامل اجرایی نشد.

  نیروهای اداری پشتیبانی، کالا و خدماتی همچنان بلاتکلیف علیرضا میرغفاری رییس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی مجتمع گاز پارس جنوبی می گوید: بر اساس این مصوبه دوره کاری کارکنان مستغلات، ICT و فضای سبز تغییر کرد اما نیروهای اداری پشتیبانی، کالا و خدماتی همچنان بلاتکلیف هستند.

وی افزود: در آخرین جلسه که با مدیران مجتمع گاز برگزار شد، قرار شد با تامین 150 نیرو طرح دو به دو کارکنان اجرایی شود اما در ادامه مدعی شدند که این تعداد نیرو جوابگو نیست و پی در پی این مصوبه به زمان دیگری موکول می شود و تاکنون بی نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گذشت 5 ماه از وعده رییسی به کارگران پارس جنوبی

فارس من| گذشت 5 ماه از وعده رییسی به کارگران پارس جنوبی